6 Mart 2016 Pazar

GONCA GÜL BÖREK



                                                             







                          GONCA GÜL BÖREK
                    
                               MALZEMELER
  • 6 tane yufka
  • 1 su bardağı süt
  • yarım su bardağı zeytinyağı
  • 1 yumurta
  • 250 gram lor peyniri

                            YAPILIŞI
          Süt, yumurta  ve zeytinyağını, bir kapta (blendır'la) çırpıyoruz...yufkalardan birini tezgâha seriyoruz ve dörde bölüyoruz...çeyrek parçanın her birinin üzerine, (çırptığımız karışımdan) birer kaşık döküp, fırçayla her yerine sürüyoruz... tam ortasına 3 parmağımızla hafif bastırarak büzüyoruz ve saat yönünde döndürüyoruz...ortasına lor peyniri koyup, (kenarlarından sarkan kısımları) lor peynirinin üstüne örtüyoruz ve ters çevirerek tepsiye diziyoruz... diğer yufkalar için de aynı işlemi uyguluyoruz...son olarak: tepsiye (ters olarak) dizdiğimiz böreklerin üzerine, kalan karışımdan sürüyoruz... önceden ısıtılmış 180 derece turbolu fırında yarım saat pişiriyoruz...Âfiyet olsun

40 yorum:

  1. Nefis olmuş Selma hanımcım elinize sağlık,seviyorum bu böreğin şeklini çok şık duruyor afiyet olsun sevgiler canım...
    gülayinmutfagindan...

    YanıtlaSil
  2. ellerinize sağlık Selma hanımcım, görüntü muhteşem, en kısa zamanda ben de denemek istiyorum bu güzel böreği, sevgiler :)

    YanıtlaSil
  3. Şekil süper çok leziz görünüyor ellerine sağlık ♥

    YanıtlaSil
  4. Nefis görünüyor elinize saglik. Ziyaretiniz için tesekkür ederim. Ben de sizi takibe aldim. Sevgiler. Deryaninsporgunlugu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Derya Hanımcım Çok teşekkür ederim... çok mutlu oldum

      Sil
  5. bende denicem, tariflerin tek kelime ile harika ;)

    YanıtlaSil
  6. Börekler harika görünüyor. Ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  7. Selma Ablacım <3 enfes olmuş ama bunlar ellerine sağlık yine döktürmüşsün :*

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel olmuş ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  9. ellerine sağlık becerikli şeker kadın
    selmacım senin link işini anlamadım bana özel anlatsan mı :)))

    YanıtlaSil
  10. sunum çok şık ve güzel olmuş canım.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  11. bloga şifre sorunsalımdan giremiyordum çözdüm çok şükür:) nasıl güzel olmuş elinize sağlık çok kolay gibi gözüksede bazen olmuyor deneyeceğim ama sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim sevgiler.. kolay aslında yaparsınız Funda hanımcığım

      Sil
  12. görüntü şahanee ellerine sağlık ablacımmmmm <3

    YanıtlaSil
  13. görüntü şahanee ablammm ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  14. Nefis olmuş.Elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  15. Çok pratik yoğun anneler için de ideal ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  16. hem pratik hem görseli çok iyi ellerinize sağlıken kısa zamanda denemek lazım...

    YanıtlaSil
  17. ilk deneyeceğim tariflerden ellerine sağlık selmacım
    www.hadisofraya.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim sevgiler öpücükler Didem'ciğim

      Sil
  18. Tatlı gibi görünüyorlar. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  19. Çok lezzetli görünüyolar ellerinize sağlık :) Hüzün sarısı bloğunun etkinliğinden geldim bana da beklerim. SEvgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok Teşekkür ederim... en kısa zamanda davetinize icabet edeceğim...sevgiler

      Sil
  20. Ellerinize sağlık Selma hanımcım ,nefis görünüyor.

    YanıtlaSil

Blogger veya Gmail hesabı olmayan ancak yorum yapmak isteyen değerli ziyaretçilerim, aşağıda bulunan '' yorumlama biçimi '' kutucuğunu ''Anonim'' ayarına getirmeniz yeterli olacaktır... yorumlarınız benim için çok değerlidir.