10 Aralık 2014 Çarşamba

YALANCI İŞKEMBE ÇORBASI

                                                                     




                                                                           

                       YALANCI İŞKEMBE ÇORBASI

                                   MALZEMELER
  • 2 litre et suyu
  • 1 tane yumurta sarısı
  • 1 çay bardağı elma sirkesi
  • 8-10 diş sarımsak
  • 5 yemek kaşığı un   
                                 
                                    YAPILIŞI
       Önce çorbamızın sosunu hazırlayalım...5 kaşık un,1 yumurta sarısı.1 çay bardağı sirke, 1 çay bardağı su ve sarımsakları blendırdan geçirelim (veya blendırımız yoksa elle çırpalım, sarımsakları ise havanda dövelim)...daha sonra kaynayan et suyuna (sade su da olabilir) bu hazırladığımız boza kıvamındaki sosumuzu yavaş yavaş karıştırarak ilave edelim ve beş dakika daha(devamlı karıştırarak) pişirelim... servis yaparken, üzerini kırmızı biberli tereyağı ile süsleyelim...Âfiyet olsun

                                      NOT
  • İddia ediyorum, bu çorbanın lezzeti işkembe çorbasını anımsatıyor
  • Ben, kendi yaptığım elma sirkesini kullandım... isterseniz siz, marketten aldığınız üzüm sirkesini de kullanabilirsiniz
  • Et ve et suyu tercih etmiyorsanız, normal su ile de yapabilirsiniz...içindeki sarımsak ve sirke, arzu edilen lezzeti sunmaya yeterli olacaktır  
    

14 yorum:

  1. Nefis görünüyor.Ellerinize sağlık.
    http://cocuklarlamutfakta.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  2. çok nefis görünüyor ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  3. Et yemeyen bırı olarak ilk fırsatta denemek isterım yalancı işkembe çorbasını eline saglık selma hanım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim... denemeni tavsiye ederimVildan'cığım

      Sil
  4. Çorba çok güzel görünüyor. Ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  5. bende yalancı işkembe çorbasını seviyorum. Ellerin dert görmesin

    YanıtlaSil
  6. Ben hijyen sebebi ile malesef dışarıda işkembe ÇORBASI yiyemiyorum. Ev yapımı çok güzel olmuş. Ellenize sağlık.

    YanıtlaSil

Blogger veya Gmail hesabı olmayan ancak yorum yapmak isteyen değerli ziyaretçilerim, aşağıda bulunan '' yorumlama biçimi '' kutucuğunu ''Anonim'' ayarına getirmeniz yeterli olacaktır... yorumlarınız benim için çok değerlidir.